7 månader…

30 mars, 2011 at 08:49 1 kommentar

…blir lillkillen idag! Helt sanslöst att föreställa sig att det gått sju månader sedan den där natten som jag knappt minns. Vi har kommit in i någon slags vardag som snart ska ställas på ända när jag börjar jobba igen. Ska bli skönt att komma hemifrån lite utan vagn efter att ha varit hemma i nästan ett år. Men konstigt. Mitt liv består ju av Mio nu. Inget annat är viktigare ledsen alla. Men så är det faktiskt. Mitt lilla mirakel som är sju månader gammalt idag. Min lilla himmelbit.

Entry filed under: Mio.

Nettoreklam… Havrekakor med kanel och dadlar…

1 kommentar Add your own

  • 1. Britt Sjöström  |  11 april, 2011 kl. 06:28

    Den lilla himmelbiten som har fått en tand!!! Längtar efter honom……Kramiz

Lämna en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Lilypie Second Birthday tickers Daisypath Anniversary tickers